8 Eylül 2012 Cumartesi

VMA 2012

     Video Music Awards 2012 bizim evde merakla beklendi. Çünkü kardeşim tam bir One Direction hastası! Saat 02:00 olmasını dakikaları sayarak dört gözle bekledi :) Vee onlar çıkınca evde çığlık çığlığa bir Bengü vardı :) Neyse ki ödülü One Direction aldı da rahatladık :)
    Gelelim beni ilgilendiren bölüme yani kıyafetlere. Ben her zamanki gibi beğendiğim kıyafetleri paylaşıyorum. Genel olarak kıyafetleri çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Ama elbisesine bayıldığım biri vardı ki o da Miley Cyrus! Elbisesi Emilio Pucci. Saç stili bana uzak olsa da bir anda tarzını değiştirmesi cesaret işi doğrusu! Elbisenin tarzını, dekoltesini ve bu tarz modelleri en iyi taşıyan siyah renkte olmasını çok sevdim!




    Taylor Swift'in tercihi pantolon ve ceket takımdan yana olmuş.Takım J. Mendel. Zarif, kuğu gibi bir görünüm katmış.


    Ve son olarak Rita Ora'nın Stephane Rolland elbisesini beğendim. Tüyleri seviyorum! 


    Bu da kardeşim için ufak bir sürpriz olsun ;)



                                      


Hiç yorum yok: