12 Eylül 2012 Çarşamba

Açılışta Ne Giydim?

    Kuzenim kırtasiye ve kopyalama merkezi açtı. Malum fotokopi olmadan üniversite bitmez ;) Ben de açılışa giderken işte bunları giydim.






Gömlek:H&M
Pantolon:Pull&Bear
Çanta:Zara
Ayakkabı:Pull&Bear
Gözlük:Koton
Bileklikler:Stradivarius-Pazardan

    Bunlar da kırtasiyenin fotoğrafları. Tüylü tüylü, rengarenk bütün ürünleri almak istedim!

     Betty her yerde :D

     Moda kokusu :D Bunlardan kendime iPhone case yapacağım ;)


    Adres:Bahçelievler Mah. 320. Sokak No:2/A Gölbaşı/Ankara  Tel:03124848473


4 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

aman ben pek severim kırtasiyeşeri:) hayırlı işleri olsun kuzninin çok güzel bi kombin olmuş en çoook ayakkabıları beğendim demeden geçemem:)


begumyagci.blogspot.com

Süm dedi ki...

Çok şık olmuşsunuz, cicilere bayıldım iphone case i merakla bekliyorum:) Kuzeninize hayırlı bol kazançlar:)

AyçA dedi ki...

Canim cok tatli olmussun:) ayakkabi canta uyumu super cicek desenli pantolonunlada ayri bir hava katmis kombinine. Hayirli olsun kuzenine bol satislar diliyorum. Sevgilerle..,

Betül dedi ki...

Hepinize cok cok tskr ederim! Sevgiler <3 Muckk :*