31 Temmuz 2012 Salı

Tatil Güncesi_2

    İki hafta süren tatilim sona erdi. Şu an Ankara'da serin balkonumdan yazıyorum :) Öncelikle İzmir/Dikili'ye gittim. Oradan Ayvalık/Sarımsaklı'ya geçtik. Meşhur Ayvalık tostu yemeden olmaz tabii :) Damla sakızlı dondurma ve kurabiyeleri unutmamak lazım. Müthiş lezzetler! Eee Ayvalık pazarı da gezildi doğal olarak :) Bir standda seneler öncesinden kalma, sandıktan çıkma harika ürünler var. Standın önünden ayrılamayacağınıza eminim :)
    Dikili'ye geri döndüğümüzde Denizköy'e gitmeye karar verdik. İncecik kumlar, tertemiz çarşaf gibi bir deniz...

    Denizköy'e giderken geçtiğimiz Bademli'de buz gibi bir koruk şurubu içtik.

    Unutmadan İzmir'e gidilir de midye yenmez mi? Bir midye delisi olan ben tabii ki yedimm!

    Fark ettim de ağzım hiç boş kalmamış :P  Ayrıca bir Ankaralı olarak gelir gelmez denizi özledim!



Hiç yorum yok: