4 Temmuz 2012 Çarşamba

Striped+Neon Dress

    Ne zamandır çizgili bir elbise arıyorum. Bir de neon sarı. Home Store indirimi için gittiğimde karşıma bu elbise çıktı. Hem neon sarı, hem siyah beyaz çizgili. Bir taşla iki kuş yani :) Ben direkt elbiseyi alıp kasanın yolunu tuttum tabii. Vee inanılmaz uygun bir fiyata aldım. Home Store'a bir göz atın derim ;)
    İşte doğum gününden kombinim :)









    Ankara akşamları artık malesef serin oluyor. Bir de bahçe gibi açık hava bir yerde olacaksanız her kombine yakışan kot gömleğiniz kurtarıcınız olacaktır.



Elbise:Home Store
Sandalet:Casa Rossi
Çanta:Betty
Aksesuarlar:Netvarium-Claire's-Tunalı'dan
Gözlük:H&M
Kot Gömlek:Stradivarius



3 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

çoook güzelmiş elbise bayıldım bayıldım :)))) ne kadar yakışmış :) arka detayın güzelliğine dicek laf yok :))))


begumyagci.blogspot.com

Betül dedi ki...

Tşkr ederim kuzum :)

melisa solmaz dedi ki...

ojelere bayıldım üşenmeden sürüyorsunuz ya helal olsun canım harika gözüküyor ama