20 Haziran 2012 Çarşamba

Alışveriş Terapidir :)

    Birkaç gündür depresif bir haldeyim. Canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Hal böyle olunca arkadaşım acilen beni dışarı çıkardı ve hop alışverişte buldum kendimi :) Ne yalan söyleyim gerçekten işe yarıyor! Bir kez daha kanıtlandı ki: ''Alışveriş kadınlar için terapidir!''


    Çanta Vakko'dan.

     Pembe bileklik:Coquet
     Siyah bileklik:Claire's

     Neon pembe top:Tally Weijl

     Gri tişört:Bershka

     Clutch:Bershka

     Burada tam çıkmasa da neon pembe pantolon ve içi şort dışı tül olan mint yeşili pantolon Gümüşsoy Pasajı'ndan.


5 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

Ohhhh çok iyi yapmışsınız çantaya bayıldım ;))))




Begumyagci.blogspot.com

Follow_me dedi ki...

Çantaya bayıldım. İyi günlerde kullan.
Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Betül dedi ki...

Çanta favori oldu teşekkürler :))

Rococosh dedi ki...

hepsiini çok sevdim canım güle güle giy hepsini :*

Betül dedi ki...

Rococosh, tşkr ederim cnm :))