5 Mayıs 2012 Cumartesi

Pazarlar, Pasajlar ve Alınanlar

    Pazar, pasaj gibi yerleri gezmeye bayılıyorum. Karıştırıp, yüz kötü ürün arasından bir güzel ürünü bulmak benim işim :) Dün de pazarlı, pasajlı bir gündü benim için ve bu cicileri aldım. Hepsi çok ucuz benden söylemesi ;)







     Neon bileklikler kep törenim için.

    Bu arada yarın benim için çok önemli. Mezuniyet balosu geldi çattı! Bakalım ne giycem? Saçımı nasıl yaptırcam? Aksesuarlarım nasıl? Bunları merak ediyorsanız takipte kalın! Pazartesi ayrıntılarıyla balo postu yayında olacak :))

6 yorum:

alice dedi ki...

neon bilekliklere bayıldım, onlar nerden ki acabaa? =)

Betül dedi ki...

alice bileklikler pazardan :)

begum begum huuu dedi ki...

ohhh hepsi çok güzel bayıldım hepsine güzel günlerde güzel kombinlere :)))


begumyagci.blogspot.com

Prensesin Masalı dedi ki...

bende pazara bayiliyorum :) karistirip güzel seyler bulmak o kadar mutluluk verici :) ve zevkli :) neon bileklikler cok güzelmis hepsini güle güle kullan :)

ozgecee dedi ki...

Balo fotolarını çok merak ettim merakla bekliyorum canım :)
bloguma da beklerim
ozgecee.blogspot.com

Betül dedi ki...

hepinize kocaman teşekkürler:))