21 Mayıs 2012 Pazartesi

Geçen Hafta Betty

    Geçtiğimiz hafta yine gezsem de sonunda biraz dinlenme fırsatı bulduğum için çok mutluyum. Bakalım neler yaptım?
    Malum bahar şenlikleri başladı. Yağmur çamur demeden gittim ben de. Gökhan Türkmen konseriyle haftaya açılış yaptım :)

    Okulumda son dersime girdim =(

    Sıla konserine gittim ve tek kelime muhteşemdi!

    En son bu güzel Tresera kolyeyi aldım.

    En son Leman Kültür'e gittim ve daral bayıldı yedim :) Aşçısının gerçekten sihirli elleri olduğunu düşünüyorum!
    Vee en son olarak pazar günü pikniğe gittim. Temiz hava, bol güneş demeyi çok isterdim ama malesef güneş yine bizimle değildi!


 Bakalım bu hafta da geçen hafta kadar güzel olacak mı?   
 Herkese iyi haftalar :)










4 yorum:

Aslihan Bayram dedi ki...

bende silanin konserine gitmek istiyorummmmmmmm :(

Grace dedi ki...

demek ııbf lısın ):

Betül dedi ki...

Aslihan Bayram, kesinlikle gitmelisin!
Grace, evet Gazi İİBF :))

Aslihan Bayram dedi ki...

evet bu yaz gitmek istiyorumm :)