28 Nisan 2012 Cumartesi

Üniversite Mezuniyetleri_2

    Bugün size Ankara'da bu konuda tek olan bir butikten bahsedeceğim. me&designers Butik ünlü tasarımcıların tasarımlarını bir araya getirerek bize geniş bir yelpazede hizmet veriyor. Eee Ankara'da bulunmaz bir fırsat bu! Mezuniyet, nişan, düğün gibi özel günlerde Ankara'da gidebileceğiniz birkaç butikten biri. Ben de mezuniyet kıyafetimi buradan aldım. Ama benimki sürpriz :) Paylaşacağım tasarımların arasında yok. Bakalım siz de benim kadar sevecek misiniz?


    Basında me&designers ve resimleri:



    Gamze Saraçoğlu tasarımları:



    Murat Aytulum tasarımları:


    Özgür Masur tasarımları:




    Zeynep Tosun tasarımları:
                                                


    Özlem Süer tasarımı:

    Simay Bülbül tasarımı:

    Tuba Benian tasarımı:









2 yorum:

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

seninkini de bekliyorum merakla, koyduğunda bana da haber verir misin;)
optum..

Betül dedi ki...

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE, tabiki zevkle :)