27 Nisan 2012 Cuma

Üniversite Mezuniyetleri_1

    Eveeett ortaokul, lise derken sıra geldi üniversite mezuniyetlerine! Öğrencilik hayatımızın noktalandığını işaret eder bize. Hayatımızdaki en özel mezuniyettir. İşte ben de tam olarak böyle bir noktadayım :) 
    Bakalım sizin için neler seçmişim?


 Bu iki tasarım Zeynep Çatal' ait.

Adilışık

Lanvin'in bu elbisesi beni benden alıyor!

Victoria Beckham imzalı bu elbise hem çok sade hem çok şık!





Bunlar da Pronovias elbiseler. Hepsi birbirinden zarif!

    Ben hepsine bayıldım. Size biraz ilham verebilmişimdir umarım :) 
    Mezuniyet Kıyafetleri_2 yarın blogda olacak. Takipte kalın!
    Ayrıca facebook ve twitter hesaplarımdan anlık iletileri takip edebilirsiniz. Facebook hesabımı beğenmek için linke tıklayıp, bir de beğen butonuna tıklamanız yeterli ;)



2 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

ilk elbiseye bayıldımmmm çok güzel çoook:)



begumyagci.blogspot.com

Betül dedi ki...

begum begum huuu, kendi mezuniyetim için düşündüğüm elbiselerden biri :)