5 Nisan 2012 Perşembe

SÜRPRİZ AYAKKABI

    Hastanede sonuç beklerken  bile alışveriş yapan bir canlı varsa o kadındır! Artı alınan şey ayakkabı ise bu da candır :) İşte bunu yapan benim. Size daha önceki yazımda hasta olduğumdan bahsetmiştim. Hastanede sonuç beklerken sıkılıp biraz dolaşmaya karar verdim. Sonuç:Sürpriz bir ayakkabı :) Tabi bu olayın üstüne hastalık falan gitti ve dün benden mutlusu yoktu!


    Ayakkabımı Balgat'taki Çizgi Butik'ten aldım. Ayakkabı, takı, çanta, kıyafet... Her aradığınızı bulabilirsiniz. Ayakkabı bölümünü kapatıyorlarmış ve ben bu ayakkabıyı inanılmaz uygun bir fiyata aldım. Normalde Çizgi'den hep alışveriş yaparım. Çok tarz, Ankara'da her yerde bulamayacağınız marjinal parçalar getiriyorlar. Bir uğrayın derim :) 

4 yorum:

aynur duguk dedi ki...

bu yaz için alınacak listemdeki ayakkabılar güle güle kullanın :)

Betül dedi ki...

aynur duguk, tşkr ederm :) Ayrıca kesinlkle almalısn. Hem şık hem rahat hem de çok havalılar :)

k ve a ile moda dedi ki...

Kesinlikle her koşulda alışveriş yapıyoruz =))
Güle güle kullan =))
Bende bekleim =)
http://1k1a.blogspot.com/

Betül dedi ki...

k ve a ile moda, tşkr ederim :) Ayrıca alışveriş delisiyiz :)