12 Nisan 2012 Perşembe

PIRILTILI OJELER

    Bu yılın trendlerinden biri de pırıltılı ojeler! Öyle abartı simli gibi değil, kendinden hoş ve göze batmayan bir parlaklığı var. Ben normalde mat ojeleri severdim ama bu sene bunlara da bayılıyorum! Hatta birkaç adet edindim. 





Sürünce de işte böyle hoş bir görüntü ortaya çıkıyor:)


      Siz de bu sitelerden istediğiniz rengi seçip alabilirsiniz.

      Ama bu kadarı bana fazla derseniz daha mat ama yine pırıltıyı barındıran çeşitleri için:

      Unutmadan çok parıl parıl giyindiğimizde bir de bu ojeyi sürersek çok göz yorarız! Sade kıyafetlerle kullanmakta fayda var :)
    

3 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

flormar parlak olanı pek sevdimmmm


begumyagci.blogspot.com

Betül dedi ki...

begum begum huuu, kesinlikle katılıyorum!

Ojesandığı dedi ki...

aralarından birkaç tanesi bende de var :) uğrayıp bakmak istersen ojesandigi.blogspot.com a beklerim :)