20 Nisan 2012 Cuma

Mezuniyet Kıyafetleri_1

    Terzi kendi söküğünü dikemez misali kendime mezuniyet kıyafeti bulamadım ama sizin için çalışıyorum :) Bu bulduklarım lise ya da ortaokul mezuniyetleri için. Üniversite mezuniyetine daha çok uzun modellerin yakıştığını düşünüyorum. Lisede ve ortaokulda daha kabarık, kısa, daha şirin elbiseler güzel oluyor. Ayrıca özellikle ortaokul mezuniyetinde topuklu ayakkabılar ve aşırı makyajdan kaçınmalısınız! Bu hevesinizi üniversite mezuniyetinize saklayın :) 
    İşte birbirinden cici elbiseler:



    Bu üç elbise tasarımcı Zeynep Çatal'a ait.







    Yukarıdaki elbiseler Forever New.


    Yukarıdaki iki elbise şu an Markafoni'de indirimde. Somon rengi olan Forever New. Sinem Kobal'ın taşıdığı müthiş elbisenin tasarımı da Melih Yazgan'a ait. Bu elbise favorim!
    Ayrıca tütü eteklerle de kombin yapabilirsiniz. Tam yaşınıza göre olduğunu düşünüyorum. Özellikle ortaokul için.


Başlığa 'Mezuniyet Kıyafetleri_1' adını verdim. Çünkü yarın da Mezuniyet Kıyafetleri_2' geliyor!







Hiç yorum yok: