15 Mart 2012 Perşembe

PASAJDAN SEÇTİKLERİM

    Mezuniyet temalı bir alışverişe çıkmama rağmen amacımdan çok uzaklaştım ve kendimi pasajlarda buldum. O kadar ucuz ve güzel ürünler var ki insan hangisini alacağını şaşırıyor. Bir de sezon kapandığı için ekstra bir indirim olunca tadından yenmez oldu. Ve ben mezuniyeti, baloyu, kep törenini unutup aklımda hiç olmayan ürünler aldım. Zaten hiçbir zaman benim için evdeki hesap çarşıya uymaz. Aklımda olanlarla gidip olmayanlarla eve geri dönerim :)   
   Veee işte pasajdan seçtiklerim:       


   

4 yorum:

BonBon dedi ki...

Güle güle giy Betty'm hepsi pek cici :)

Betül dedi ki...

tşkr ederm Bonbon'um=)

pembe kanatlar dedi ki...

özellikle kısa eteği çok sevdim güle güle kullan :) Banada beklerim :)))
http://pembekanatlar.blogspot.com

Betül dedi ki...

Pembe Kanatlar çok tşkr ederm=) kısa eteği en kısa sürede kombinlemeyi düşünüyorum:))