16 Mart 2012 Cuma

ELBİSE CENNETİ

    Ben yine kep töreni için elbise ararken beğendiklerimi sizinle de paylaşmaya karar verdim. Asos'ta o kadar şık ve güzel elbiseler var ki hangisini almalıyım diye şaşırıyor insan. Pullu, payetli, vintage, maxi, uçuş uçuş, tüllü, asimetrik birçok seçenek var. Zaten bunların hepsi bu yılın modası. Geriye bunlardan beğendiğimizi seçip giymek kalıyor. Benim favorim ilk resimdeki elbise. Bana çok asil geldi. Sanırım kartal kanadı gibi olan detay böyle düşünmemi sağladı. Ama beyaz olan da en az siyah kadar zarif. Bakalım siz hangisini beğeneceksiniz?
    İşte benim beğendiklerim:











Görseller:www.asos.com

   

8 yorum:

BonBon dedi ki...

bordo payetli olanda gözüm kaldı :)

Betül dedi ki...

tahmin ediyorum bonbonum bordo senin rengin=)) bak bakalım bedeni war mı??

What's Next dedi ki...

2. elbiseye bayıldım resmen.. çok çok süper! :)

edankb.blogspot.com
beklerim ;)

Betül dedi ki...

What's Next,
hepsi birbirinden güzel=)) Beğendiysen wakit kaybetmemelisn!

mirel dedi ki...

Hepsine bayildimmm !:)

Betül dedi ki...

mirel,
hepsi birbirinden güzel ;)

Gizem Dalyan dedi ki...

asos her zaman bir numaram. bayiliyorum elbiselerine, cantalarina ve ayakkabilarina. http://the-lizard-queen.blogspot.com/

Betül dedi ki...

Gizem Dalyan,
kesinlkle katılıyorm! =))