31 Mart 2012 Cumartesi

ALIŞVERİŞ ÇILGINLIĞI!

    Dün alışverişe çıktım ama hayatımda ilk kez sadece kafamda tasarladığım, almak istediğim şeyleri aldım. İlk kez evdeki hesap çarşıya uydu:) 

    Floral pantolonu uzun zamandır istiyordum.

    Kuru kafa yüzük ve kalpli bileklik de aklımdaydı. Ama matruşka yüzüğü orada beğenip alıverdim:) Artık her nesnenin takısı tokası yapılıyor. Matruşka da ilginç olmuş gerçekten. 

    Nude rengi çanta da isteklerim arasındaydı ve bu da gerçekleşti.

     Vee beni tanıyanlar sneakers sevdamı bilirler:) Bir türlü bulamamıştım. http://www.beymen.com 'daki sneakers da tükenince umudumu kesmiştim. Orada inanılmaz ucuzdu çünkü. Ama sonunda kavuştum ve benden mutlusu yok:) Bir an önce giymek için sabırsızlanıyorum!



Pantolon:Pull&Bear
Aksesuarlar:Tresera
Çanta:Zara

10 yorum:

Küçük Şeyler dedi ki...

gule gule kullan hepsini!
Sneaker lar cok hosuma gitti =D
Mutlu pazarlar<3

Betül dedi ki...

Küçük Şeyler, ben de bayılarak aldım! Sana da mutlu pazarlar <3

What's Next dedi ki...

pantolon süper! ben de floral bir jean arıyordum, pull&bear'a bakıcam :) çantan da çok şık ve sneakerslar mükemmell :D güzel günlerde kullan hepsini..

Betül dedi ki...

What's Next, güzel yorumların için teşekkürler:)) Bence de tükenmeden almalısın!

BonBon dedi ki...

Aksesuarlara bayıldım! Sneakerların hayırlı olsun canım. Çantayı her renkle takabildiğin içi çok seveceksin ^.^

Betül dedi ki...

Evet canım çantayı her renkle olabilceği için tercih ettm ztn:) ayrıca kuru kafa yüzüğüme ben de aşığım! <3

alice dedi ki...

matruşka yüzüğü çok sevdim, bayılırım bu figüre ;)

Betül dedi ki...

alice, evet çok cicii=)

begum begum huuu dedi ki...

matruşka yüzüğün güzelliği:)



begumyagci.blogspot.com

Betül dedi ki...

begum begum huuu, matruşka harika!